Daisypath Vacation tickers

Thursday 2 June 2011

letih...lah..:(

tak talulah  :( ..semalam rasenya letih sesgtle....dhlah ada kelas tambahan....pastu kena kocoh2 pi pj...takut kalo lambt pejabat tutup...kena pi crik Phieo Damansara lak...

terok bebenor rasenya....pakai public transport yg dh lama tk pakai hehe....LRT....ingat dah google map sng cari ...tpi tak pn.. ada ke patut budak penjual kt lrt tu kata bangunan Phileo tu takde kat situ...gelabah la aku....chek2 kt hp takde lak no tipon juita viden tu...kalo tak kerana kasihku pada NUR KASIH...aku malas nk cri...tpi dek ingatkan susah2 dpt dvd tu ..aku kena carik gak...pastu tanya kt abg jual tiket lrt...dia kata kena smpi kelana jaya baru boleh pegi tmpt tu...plik bin ajaib betol...apasal lak goggle tak btol nie...

last2 abg tu kata boleh naik teksi dari situ (lrt tmn jaya) ...aku turun pastu tanya kt teksi tu....dia kata tambang agak2 ..7 hinggit....boleh ler....pokcik tu kata di tau tmpt tu...pikir2 baik naik teksi ajalah...kalo smpi kt klt kelana jaya pn kena naik teksi lgi gak...udah le smalam panas bebenor...hish...dugaan btol....lapo lak tu...perut dh bebunyi dri tadi...hish sabor ajelah...nasib baik pokcik teksi tu tk membohong..last2 sampi gak kt tmpt tu...dpt gak ambik dvd NUR KASIH...hehe tq alil ngan adik..dan kengkawan yg tlg like smpi boleh dpt dvd free...

blik umah naik teksi ane..aku kata anto kt lrt tmn jaya...dia anto lrt kelana jaya...terok btol...sesuka ati dia jaa....naib baik tmbah tk mahal sgt...dekat2 8 hinggit...pastu bila aku mntak baki...dia boleh buat2 lupa...hish...ingat aku nk bgi tips kt dia ke??...dalam lrt ...aku buat bodo...tido..letih sesangat tahap gaban...tk larat....dan...ahhhhh....aku ......LAPORRRRRR........smpi umah dh dekat kul 5...yaie kata gas takde lak...nyesal sungguh tk bli pape kt mana2....lagi sekali aku ...LAPORRRR.....malam tadi dok layan dvd baru..hehehe..nur ngan adam..... NUR KASIH ...tq juita viden...

ari nie dh ok...jmput mak jap lagi..hehe...yaie..bangun!!!!!.... :)

No comments:

Post a Comment