Friday, 14 October 2011

Makan-makan Menara KL

   Mmmm.....slps hampir2 pecah kepala dan naik darah (hehehe...berlebih2 aja)...pasai upsr...kitaorang...smua cikgu2 taun nam tlh menghabiskan masa makan2 kt restoran berputar , Restoran 360, Menara KL...pegi hi tea...
kalo nk cite pakeg harga mmg agak mahal kalo dibandingkan ngan hotel lain..tpi cam biasa kitaorg nk try yang lain dari yang lain...kalo taun lps pegi naik cruise kt putrajaya...taun nie kt menara kl...

    sesampai kt menara kl hari ahad tu (2 Okt)....ktaorg amat beruntung...maklumlah mase tu ada jumping...payung terjun...mmg menyeronokkan...kali pertama dpt tgk secara live....tpi kalo tgk dri atas menyeramkan....kitaorg ...siap jerit2 coz dri atas...penerjun tu tk bukak payung lagi so...nmpk cam nk bunuh diri lak..heheh... pastu kitaorg smpt melihat2 kawasan menara kl tu ...ambik gambo....n GB bebesar ati ikut sama...sporting btol...

   makanan ok...tpi yg pling best...view kt atas tu...dhlah tinggi...view seluruh kl...wuhuuu...cantekkkk....lgi2 restoran berputar...360...kalo nk dikira agak2 sejam lebih lah kalo nk cukupkan putaran tu...tpi kitaorg abiskan masa pnjang kt situ...lama...tk kisah alang2 dh smpi....sronk n bnyk gelak...mmg happening makan2 ngan kengkawan.... .tq semua... :P
 
Oh yea..terlupa lak...nk tgk gmbo kitaorg kt menara kl....hehe...jgn jeles yea....silakan..

berposing lps kekenyangan...hehe


 bsama pemuzik gamelan yg sporting


pemandangan klcc dri menara kl


ceria di hadapan rumah tradisional


penerjun di Menara KL


GB yg sporting


sdg kelaparan..... :P

No comments:

Post a Comment